20 December

2010-12-20 / 14:09:36
Jaadå, julen närmar sig. Vill ha mina julklappar! Men får nog inte så många i år. Pappa ger hellre pengar så att jag får köpa de jag behöver, för han hade nog säkert köpt något onördigt till mig :P Så det blir väl och springa på mellandagsrean och försöka hitta något.
Idag hade jag ingen skola, eller jaa vissa hade det. Dom som har räster kvar och göra. Men jag har gjort allt så jag stannade hemma! =) Sov fy till halv ett. fy mig!
Syrran ringde vid 10 och då tänkte jag nu stiger jag upp. men nej!
Och uch fy vad jag drömde!
Jag drömde att Min bror och Morbror dog. Min morbror hittades död i vattnet och min bror blev mördad!
tycker inte om såna drömmar.
Jag som planerade att jag ska stiga upp tidigt idag och börja städa lite smått före julen.
Men de får väl bli imån då.
Nu ska jag titta på tv en stund och planera dagen samtidigt!
Och justteee.. Jävla peddo granne som inte kan lämna vårt internet i fred. Pappa måste fixa så att man måste ha lösenord. Han sitter säkert och porrsurfar eller något för det blir jätte segt här hemma. Nu kan ja inte ens ladda ner bilder för nätet är så segt, ska testa en gång till.




Lite oklara bilder, men satt i soffan och börja kolla på tavlan och tänkte då ta bild på fotot.




//MinnaaPee

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: