13 december

2010-12-13 / 20:08:57
Halloj igen :)


Tänkte uppdatera och ta en paus från pluggandet, eller ja rättare sagt så tränar jag inför morgondagens svenska prov.
Gjorde provet i fredags med det gick inte så bra. Men imorgon har jag chansen och göra om provet så nu tränar jag på dom frågorna jag inte kunde. Provet handlar om Romantiken inte direkt min grejj så då är man inte så intresserad av att plugga. Men nu kom jag till mormor, tog med datan för jag har frågorna och svaren på datan.

På dagen var ja ju på bra humör, men sedan så svängde det. Jag ville hitta på något men det finns inte riktigt något och göra för alla sitter inne, det är ju så jävla kallt. Typ -20 om inte mer.
Så jag kollade ett avsnitt one tree hill sen fick det det vara nog, packade ihop datan och kom hit till mormor.
Nu märkte jag att klockan var 20.04 alltså måste jag gå och titta på tv :)
Svenska hjältar galan har börjat, tänkte kolla på det ikväll =)


Och kom på att det är ju Lucia dag idag, så jag fotade mormors fönsterbräda

Där ser ni lucia och jultomten hehe :)


och en bild på mig när jag sitter med pennan i munnen och pluggar :D



//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: