Tjaba, Tjena HALO :)

2010-08-17 / 15:14:14
Goddagens mina vänner.. idag har jag en bra dag på sätt och vis :) Vaknade "tidigt" hemma hos syster och drack nån koppkaffe och börja promenera hemåt sammtidigt när syrran stack till jobbet. Vädret är rätt bra idag, typ 16 grader när jag sist kollade om jag inte kollat helt fel. Så idag har jag tänkt och gå ut en sväng och hitta på något. Man vet ju inte när solen skiner nästa gång.
Sov över hemma hos syrran igår och hon gjorde go mat, vi käkade och på kvällen gjorde vi kladdkaka.. MUMS :D
och kollade på filmen Farsan som var grym och fick skratta åt hela tiden. Vi gick och la oss vid halv 2-2 och det var endast 2 grader varmt ute då. Sommaren gick för snabbt och skolan börjar nästa vecka. Yes *not*
MenMen sånt är livet.. nu ska jag käka frukost :D har inte ätit något än, bara druckit kaffe & Vatten. Och sen ska jag stänga av datan så att jag inte sitter på data hela dagen.

//MinnaaPee




Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: