Jag har tydligen tråkigt :)

2010-08-11 / 21:23:56
1. Fullständigt namn? Minna Elsa Ulriika Paloniemi :D
2. Exak? ?
4. Bor tillsammans med? Pappa och bröderna..
5. Husdjur? Nej, förutom dammråttorna men dom räknas väl inte ?
6. Färg på ditt hus? Orange/vit
7. När är du född? 6 April 1993
8. Klass? OP2 om två veckor.
9. Vilket år tar du studenten? 2012
10. Något jobb? Nej inte just nu.
11. När gick du upp i morse? På dan rättare sagt vid 12
12. När ska du sova ikväll? Vet inte..
13. Duschat idag? Nej, på väg -->
14. Kramat någon idag? Nej
15. Pussat någon idag? Nej
16. Vad har du ätit idag? Frukt,mat och risgrynsgröt :)
17. Dagens klädsel? t-shirt och mjukisbyxor
18. Dagens smink? Nada!
19. Dagens sötnos? Mormor :)
20. Dagens roligaste? Finns nog ingen :)
21. Har du många vänner? De har jag väl.. :)
22. Hur många har du kysst? Haha jag vet inte :)
24. Vem pratade du med i telefon senast? Mormor
25. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Joni skrev Joko

FAVORIT :
26. Film? Finns ett par stycken men jag väljer nog twilight :) ettan! tvåan o trean är mindre bra!
27. Låt? Ojj. Hmm kan inte välja finns många :)
28. Mat? Hmm har många favoriter men tacos och korvstroganoff
29. Dryck? Kallvatten!
30. Färg? Lila :)
31. Stad? Göteborg
32. Land? Sweden :)
33. Ämne i skolan? Vård & Omsorg eller medicinsk grundkurs är rätt intressanta :)

SENASTE :
34. Personen du tänkte på? Ingen :D
35. Gången du spydde? Igår
36. Gången du grät? Kanske nån vecka sen ?
37. Pizzan du åt? De minns jag inte ens.. de måste va ett bra tag sen sist.
38. Gången du var i Göteborg? Oktober 2009
39. Gången du var i Stockholm? Oktober 2009
40. Gången du var full? minns inte
41. Gången du var hög? Never!
42. Personen som såg dig gråta? Joni eller marie

ANTINGEN ELLER :
43. Svart eller vitt? Svart
44. Hund eller katt? hund
45. Ut och festa eller hemma och mysa? Hmm.. Mysa är ju skönt men festa är roligt..De blir nog mysa ändå. :)
46. Tv-spel eller datorspel? spelar inte spel. Så inget av dom
47. Hångla eller ha sex? Hehe :)
48. Lunarstorm, helgon eller Playahead? FACEBOOK.
49. Ragga eller bli uppraggad? njae vilket som..
50. Big Brother eller Paradise Hotel? Inget jag glor på hela tiden men båda två är roliga om man inte har annat för sig.. men jag säger ändå Big Brother
51. Har du svart hår eller blont? Blont
52. Har du blåa ögon eller bruna? Gröna!
53. Choklad eller lakrits? lakrits
54. Göteborg eller Stockholm? Göteborg
55. Högerhänt eller vänsterhänt? Höger
56. Coca-cola eller fanta? Cola
57. Pizza eller kebab? Pizza
58. Randigt eller prickigt? Prickigt
59. Älska eller älskas? Båda
60. Leva eller dö? Leva

ANTAL :
61. Personer du älskar? Nära&Kära
62. Personer du hatar? jag vet inte om jag hatar någon. Kanske finns vissa jag tycker mindre om?
63. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? aså?
64. Glassar du ätit på en dag? ca 5 ?
65. Gånger du ätit kött? Flera Flera gånger!
66. Gånger du haft minnesluckor? några gånger :)
67. Gånger du varit hög? 0
68. Gånger ditt hjärta brustit? nångång...
VEM:
69. Ska du träffa imorgon? Hmm har inte planerat träff med någon med stöter säkert på pappa & bröderna iaf :)
70. Sjöng du senast för? Jag & Marie sjöng karaoke i helg.. men vet inte vem vi sjöng för... Varandra kanske ? =)
71. Hade du senast en msn konversation med? msn.. minns inte syrran säkert :)
72. Vill du kasta en sten i huvudet på? Ingen just nu..
73. Förtjänar att dö? Mördare
VAD :
74. Gör dig glad? När det är bra väder och jag får ligga ute.. Och joni såklart :)
75. Gör dig ledsen? äääh.. vet inte massa skit
76. Vad vill du helst göra nu? Gå o duscha :)
77. Vill du ha nu? något att dricka tack :)
78. Önskar du dig i julklapp? En resa till månen..
79. Längtar du till? Nästa sommar :)
80. Ångrar du i ditt liv? Inte så mycket men finns vissa saker såklart man kanske ångrar lite..
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: