I just dont know who you are anymore

2010-08-28 / 17:20:05
Jaadå vad ska man börja med.. Hade på linserna några timmar igår och dom va inte så sköna, lite obehagliga faktiskt. Men kan hända att jag hade dom felväg så måste kolla extra noga idag när jag sätter dom i ögat.. När jag kollade i spegeln så såg mina ögon mycket större ut än vad om egentligen är.. :)
MenMen måste beställa nya på måndag för hittade ett par jag blev förtjust i :)

Dom här ska jag ha :)


Ikväll blir det och hänga med Marianne & Sanne :)




Måste bara sätta in en till bild :D


Hahah mormor tyckte att detta var askul :) Hon skrattade nästan ihjäl sig :D



Det var allt för mig tack & Hej

//MinnaaPee

Kommentarer!
Postat av: Anonym

haha, jaa mummoki päässy bloggiin ;D

Kommenterat - 2010-08-28 / 23:17:08  | URL - http://jennymaija.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: