Here we go..

2010-08-25 / 22:35:18
Är sjukt trött nu på kvällarna när skolan har börjat för måste stiga upp så tidigt.
Gick hem till Mormor direkt efter skolan och gick o vila i sängen och tänkte bara vila en stund sen vaknade jag
nästan tre timmar efter.. Oops somnade jag? :D Är skit trött nu också men jävla data.. hade jag inte haft en data hade jag nog gått och lagt mig för länge sedan :)
Nu måste jag ta mig i nacken och hoppa in i duschen och sen sova..


Beställde linser i måndags och det stog leveranstid 1-4 dagar och dom har inte kommit idag, hoppas dom kommer i morgon eller senast på fredag!! På fredag ska jag och SHOPPA.. eftersom min lön kommer. Men inget och skryta om hade ju skit lön men men hellre det än ingenting! Ska köpa massor med smink och smycken sen får vi se om jag hittar något annat också :)


Har själv gröna ögon så jag tänkte att dessa skulle vara fina så vi få se, tyckte själv att färgen var as cool :)
få se om dom är bra eller inte :)
Har haft blåa tidigare men min egna gröna ögonfärg syntes lite igenom så tänkte nu ta gröna
Kan sätta in en bild sen när jag har på dom :)

Godnatt //MinnaaPee

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: