Hemma igen =/

2010-08-05 / 11:56:57
Åkte till Oulu/uleåborg i lördags med Saana och i lördags var det Qstock eller hur man nu skriver det.. Festival i allafall och då var vi till stan och det var hur mycket folk som helst. Vi satt där och umgicks med folk och lärde känna några stycken :) Trevligt folk där. Sen har vi shoppat en massa och varit till världens härligaste badstrand och det var solnedgång precis så vackert där :) Igår var det mer en slö dag, satt inne hela dagen, det var ganska dåligt väder det regnade och åskade. Men samtidigt var det mysigt med åska.
Idag vaknade vi tidigt. IALLAFALL JAG :D vi fick shuss från oulu i stället för betala 10 euro och åka tåg hem. Så vi var tvugna och vara färdiga klockan 9 så vi satte väckarklockan på ringning halv 8 så vi hinner käka och sånt. Men jag vaknade halv 7 kunde inte sova längre så jag gick och la mig i soffan istället och kolla på tv och väntade på att Saana skulle vakna. Nu tänkte jag gå och öppna min resväska och börja ta ut alla grejjer och se vad man har köpt osv :)


//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: