hejsan! :D

2010-08-09 / 13:50:09
Godmorgon/dag eller eftermiddag skit samma men dehär är rätt morgon för mig fortfarande. Vaknade vid tolv och hoppa in i duschen osv och nu tänkte jag ta och äta frukost och börja promenera till mormor en sväng :)


1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
han kan inte simma! skrek Janie i örat på Kitty

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Min söta lilla apa jag har på överkastet på sängen.

3. Vad var det senaste du såg på TV?
Hmm.. Kollade igår på något men minns inte va det var. Inget intressant tydligen :)

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
kvart i 2 kanske? (yes fyfan va bra jag är, 12.43)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Mikko & Erika i rummet brevid och ute när något typ sågar något.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Igår var jag utomhus. Var i affären men papsen =)

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Jennys blogg :) de var därifrån jag kopierade denna :)

8. Vad har du på dig?
Leggings,shorts,linne,tröja där på och underkläder + strumpor :)

9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Nej inte vad jag minns.

10. När skrattade du senast?
Har faktiskt inte ens skrattat idag.. kanske dags!? HAHAHAHAH sådär.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tavla,anslagstavlar,rosor och två andra tavlor jag själv målat.

12. Har du sett något konstigt på sistone?
NJaea.. kanske :)

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Nja.. Hade jag inte börjat med denna så hade jag kanske redan varit utanför yttedörren och påväg till mormor men whatever :D

14. Vilken var den senaste film du såg?
Karate kid

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
huhu orkar nog inte skriva upp allt men någon skit häftig villa med pool o grejjer och några hus utomlands skulle också sitta fint och någon häftig bil. MASSOR MED KLÄDER :D <3 m.m

16. Tycker du om att dansa?
Japp det är skojj :)

17. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Huhu ingenaning, inget jag direkt har planerat :D

20. Skulle du kunna tänka dig att bo utomlands?
Japp det skulle jag kunna :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: