boring

2010-08-19 / 20:23:54
Jag pratar - Pratar inte med någon just nu.
Jag tycker om
- Vänner,familj osv. Finns så mycket jag tycker om så det skulle ta evigheter och skriva ner det här.
Jag avskyr när folk
- Snackar om något dom egentligen inte har någon aning om.
Mina närmaste vänner är
- Ni vet vilka ni är <3

Min första vän hette - Sara skulle jag tro, det är henne jag minns som min bästa vän i Göteborg
Kärlek är
- Som en berg&Dalbana men härlig i allafall :)

När jag borstar tänderna - Om jag har brottom så gör jag 100andra saker sammtidig, men annars står jag nog bara.
När jag lagar mat
- jag kan inte ens laga mat förutom makaroner och nudlar och strips.
Jag tänder på - Killar =)

Det sexigaste yrket är
- Brandman
Det är charmigt när
- Någon ger komplimanger eller säger något snällt eller någon sånt :)

Jag är rädd för - Spöken :)
Om jag var ett djur skulle jag vara - Tiger eller någotsådant ;)
Jag kommer alltid att vara -
I sommar - Den var redan :)
Sist jag grät var - Minns inte
Min mobiltelefon är - Sönder och andra är helt sliten
När jag vaknar på morgonen - vill jag helst stanna kvar i sängen :)
Innan jag går och lägger mig - brukar jag kolla på tv en stund
Just nu tänker jag på att - Jag måste nog hoppa in i duschen snart..
Bebisar är - Såååå sööta <3
Idag har jag - Sovit länge,varit hos mormor och suttit på data, inget vettigt!
Ikväll ska jag - Det är redan kväll men duscha och sen kolla på twilight filmerna om inte annat..
I morgon kommer jag - Vakna tidigt och hitta på något roligt för det är fredag!
Jag vill verkligen - Bli 18
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: