Jee jippii!!

2010-04-24 / 15:34:10
Gick och la mig ganska tidigt igår kväll men sedan ringde dendär jävla telefonen 10000 miljon gånger inatt.
men ändå ides jag inte stänga av den, men satte den på ljudlös iallafall.
Sedan vaknar jag halv sju (PÅ MORGONEN) När joni ringer att han är påväg hem till oss.. Jippii stiga upp och öppna dörren. sedan kunde ja inte somna om.. (Fan ja kul o stiga upp halv sju en lördag morgon)
Menmen.. Sen fick jag sömn ändå och vaknade igen vid 11.Gick ner käka frukost och gick o duscha och suttit på data och väntat på att joni ska vakna. Och han vakna för ett tag sen och stack hem nyss.
Och nu tänkte jag och börja städa rummet lite, eftersom jag inte orkade göra det igår kväll :)
Fan klockan är redan halv fyra och har inte gjort något vettigt idag.
Men jag ska ta och uppdatera mer ikväll...

Hejsålänge!

//MinnaaPee

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: