Hejhopp! Det var länge sen!

2010-04-22 / 13:36:58
Först av allt vill jag bara säga att det var ett bra tag sen jag sist skrev här, men antingen har jag inte orkat eller haft lust. Hade som tröttnat lite, men nu när jag läst andras bloggar så har jag också fått lust och börja skriva..

Japp men anyway..
Igår när jag var i stan så kände jag att världens huvudvärk börja komma och att ja frös och allt, så de första jag tänkte va ååh nej, feber?
Japp.. De va de, när jag kom hem orkade jag inte ens stå upp.. Gick ner o la mig i sängen och satt på data men de gjorde så ont i ögonen så ja orkade inte ens sitta uppe.. Gick o la mig vid 11, vaknade HELA TIDEN av att jag hostade och fick skit ont i halsen.. hade inte vatten eller något på nattduksbordet, torr i käften och ändå orkade jag inte stiga upp och hämta vatten eller något.. Men men, vid 5-6 vaknade jag inte många gånger och kände mig mycket bättre.
Pappa kom och väckte mig och frågade om jag skulle till skolan, Men jag tänkte att jag vilar idag så..
Fortsatte och sova och vaknade vid 11.. Kände mig lite seg men mycket mycket bättre... jag fattar inte hur jag hade feber igår kväll och över natten och var frisk på morgonen för oftast har jag feber i minst 2 dagar och känner att jag håller på och dö? Men inte nu :O ? Gick o duscha på morgonen och gjorde toastbröd och sitter nu uppe och känner mig nästan helt frisk, men tänker ändå inte anstränga mig eller något idag så jag bara inte blir sjuk igen!

Det var allt för mig nu, menmen
Jag lovar och börja blogga lite oftare !





Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: