Vilken dag..

2009-09-27 / 15:32:30


haha .. va fan är de för humörsvängningar jag har egentligen :D
Haha ena sekunden skrattar jag och andra sekunden så bra att jag nästan inte lipar ..
Fyfan :) Skit jobbigt och sura såhär.. Sitter hos moster nu och har sovit över här hela helgen
och hon står och rensar svamp o ja sitter här på köksbordet och skriver .. Haha och så gnäller jag här för
mig själv och hon står o skrattar åt mig =)
Huhu.. Men jag kan fan inte göra något åt dehär..
ÅHH.. Får damp snart , Kanske skulle en powernap hjälpa ? Ähh
Ojj va skönt att vi inte har skola imån , man får sova sent imån oxå <3 YES
Igår hade vi en mysig kväll med moster , vi beställde pizza och satt o käkade med ljus och fina glas och hade såndär
"fin" middag . Sen fick ja ett telefon samtal och blev HAPPYYYY :) Sen var jag på bra humör resten av kvällen =)
Måå..Sweeet =)))))))))))
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: