Lördag

2009-09-19 / 15:27:18

Japp.. dagen började med att jag vakna nångång vid halv elva.. och steg upp , käka frulle och
stack till träningen vid halv 12 .. Det var uppvisning för folk där ifall de var någon som var intresserad och börja .. de va två tjejer(blåbältare) och en man(svartbältare) från luleå som körde  på uppvisningen och sedan körde vanlig tränings pass med oss.. och då fick folk stanna o titta hur de ser ut med ett vanligt träningspass osv..
Sen kom jag hem vid ungefär två och duschade och nu ligger jag i sängen.. as trött och funderar på vad man ska hitta på senare ikväll..
ojj.. sen skulle det vara skönt med tupplur nu  :)

bye ;)
Kommentarer!
Postat av: Anonym

hahah;D joo fast det var vid pg dom där nya lägenheterna..

Kommenterat - 2009-09-19 / 21:39:01
Postat av: M

ojj glömde srkviva att det var från mig..

Kommenterat - 2009-09-19 / 21:39:35  | URL - http://millabarsk.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: