To be true i LIKE you ;)

2009-05-17 / 22:18:23

Bloggandet har blivit rätt lite på sista tiden , men har inte orkat :)

Helgen har varit helt okej :)

I fredags så hängde vi bara ute och var i stan och körde moppe HAHA :)
Lördag där emot , satt jag,Marianne & Hanna hemma hos syrran o kollade på
eurovision song contest
Och jag jag tycker att rätt låt vann garanterat :)
Låten är bra (Y) Fairytale
och pluss i kanten att alexander rybak ser väligt bra ut :) ;)
Sen efter att de tog slut så stack Marianne hem och jag och Hanna åkte lite moppe i tårne osv ..
Sen stack jag hem och Looda ..
Sen idag så vaknade jag och stack till stallet med Marianne ( Eller hon var redan där när jag kom dit)
sen red vi till grusplan och red där i ett tag sen red vi tillbaka sen har vi cruisa moppe igen ..
Huhu .. Börjar bli trött på att köra moppe nu faktiskt !

Och vädret har varit kanon i helg :)


//MinnaPee

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: