Diudiu ^ :)

2009-05-28 / 15:07:12



Haha snygg bild vaah ? ^
Lol har inga bilder och sätta upp och vet inte vad man riktigt ska skriva om .. så så
Sydde en linne i syslöjden igår och testade den precis , den var helt okej ..
så där är den ^ den tröjan sydde jag .
Men som sagt bry er inte om bilden ... Själv tycker jag mer om och läsa andras bloggar när dom
har en bild .
Huuh ..
Skolan började segt med matte , är alltid trött på morgonen så det är himla jobbigt att ha matte på morgonen
för på matten måste man konsentrera sig mer än något annan ämne tillexempel svenska eller något .
Så imån har vi matteprov , men känner mig ändå ganska taggad för de . Kapiteln vi jobbade med
var ganska lätt men sen hade vi massa nationella prov imellan de så har glömt massa .
men jag tror jag klarar det ändå ..
sen andra timmen hade vi No men vi gjorde muntliga delen i matte så nu är de oxå gjort .
Sen hade vi lunch och sen Spv/Sv
vi kollade bara på filmen mina jag & irene
som jag har sett 100 gånger .. bläääh
Sen skulle vi ha gympa men vet inte om det var för det är så dåligt väder och vi va iskolan istället
och Aki pinade mig som fan :) .. Perkele..
Nyss kom Nea förbi här en sväng och hämtade min hjälm hon skulle med Saana och köpa hårfärg
Sen efter det ska dom till Skopunkten så tänkte faktiskt följa med o kolla i fall jag hittar ett par mysiga sommarskor .
Hmm . vad ska man hitta på sen senare då ? :)
Jaja .. men de var allt för mig hejsvejs :)

H/MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: