Torsdag :)

2009-06-04 / 21:36:55
Japp , idag har jag varit i skolan och chilla , sen kom jag hem och skrev klart svenska uppgiften , sen
när jag kom till skolan och skulle lämna in den så var inte Emma i skolan , så gav den till roland , hoppas han gav den till Emma sen .. Sen hade vi gympa och vi spelar brännboll ..
Sedan får Nea ett samtal och hon har jobb intervju imån efter 5min ringde kvinnan till Saana och det gick några minuter
så ringde hon till MIG .. Fyfan va chill o pirrimagen , vafan ska jag säga på intervjun imån ?? HÄHÄH???HJÄLP !
Tur så har Saana kl 9 så hon hinner berätta till mig innan de är min tur och komma in . Jag har halv nio och Nea har först
vid 13.00 ..
Sen när jag kom hem så chilla jag framför datan sen skriver lohi att ja ska vara vid busshållsplatsen i mattila kvart i 4 så
jag och Saana "skynda" oss dit , sedan åker vi till Bärodlingen ..
VI börjar jobba lite smått med att spada jord på plasten lite så inte plastet flyger iväg .. Sofia , Linda och Saana höll i och chilla bara , medans jag fan jobbade med spaden och försökte mitt bästa med och sätta jord på där ..
Sen skulle vi odla jordgubbar så vi gjorde de i typ 1 och en halv timma .. Huhh , men tiden gick fort ..
Ja men vi hade lite dricka paus i mellan , men inte länge . sen FOTA jag linda och lohi i smyg och Saana med :) Hah
smygochsmyg linda såg de :)


Saana fin min :)  planterar som en tok :)                            Linda&Lohi .. dock är bilden suddig för den är zoomad så mkt !


De va allt för mig .. Nu duscha sen sova sen intervju i mån ..

lyckospark någon ??

/MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: