Sommar :)

2009-06-02 / 14:31:54

Ganska skönt väder idag faktiskt måste jag säga :)
Chill skoldag igen , det är skönt såhär med sista veckorna i skolan för man behöver typ inte göra ngt :)
skolan började med svenska men inga var nästan på lektion , skrev en dikt sen sluta jag , sen hade vi
No med Tarja och då var det bara och göra lite uppgifter sen var jag klar och slutade ,
sen var det lunch och lunchen gick sen skulle vi promenera så kom hem och hämta moppen
och stack till kuben , i kuben hade vi brännboll sen slutade vi ..
Jag har ändå inte precis haft någon bra dag idag .. Lite små tjurig osååå ..
Men det var ett bra tag sen jag satt på denhär datan.. eftersom jag fick en laptop i julas .
Men sammtidigt hittade jag massa gamla bilder som ja tänkte sätta in :)
Hah hittade massa gamla bilder om klassresan osv ..
såhär kmr lite :)




Kul och kolla på gamla bilder men dessa var inte så intressanta , men datan är så seg
så orkar inte ladda ner :)
ajaa men :P

första bilden : Jag och Saana har aldrig lekt med smink
Andra bilden:Jag och Saana nångång för två år sedan !
Tredje bilden:Jag har aldrig haft rosa hår .
Fjärde bilden : Nångång när jag hade mörkt hår ..





























Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: