Snart Sommarlov :)

2009-06-11 / 21:28:40
Japp , nu är Marielundsdagen o de över ..
vi hade fotbollstunering och jag spelade ett tag sen orkade jag inte mer :)
sen var spelet otroligt spännande . och spelet slutade med 1-1 sedan blev de 5 minuter extra
speltid men inget hände :)
Men vi vann med staffarna sen :D Och alla var lyckliga för inga elever har vunnit lärarna på flera
år :)
Sen kom jag hem o fixa lite och stack till skolan och kolla på repetionerna inför kvällen ..
Sen har vi kört moppe runt och varit på pipisaari och spela handboll/amerikanskfotboll ? eller va man kan
kalla de för vi sprang runt med bollen bara :D haha
sen så stack jag hem o käka och sen var kl 18.00 och allt började .
Jag har suttit vid skolan i ca 2 timmar och har blivit biten av 10000 mygg , fyyyyfaan ..
jag tror jag dör av blodbrist snart :)
Japp nu måste jag snart hitta på ngt för palla sitta hemma , sen imån så har vi kyrka kl 11.00
så funderade på och vakna vid halv 9 så ja hinner duscha,käka o sminka ...
Japp ..

Så de va allt för mig :)

//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: