Or not ?

2009-06-17 / 17:31:46
Har inte skrivit på flera dagar nu :)
Men är ganska dålig på och uppdatera och sen har jag aldrig några bra bilder ..
Så nu slängde jag in en bild från skolavslutningen Efterfesten eller vad man ska kalla det :)
Vi var ganska många hemma hos Saana och det var roligt och umgås med både klass kompisar och
Folk som inte var från min klass så tack för den Roliga kvällen <3
Lördag var oxå grym :) SKIT KUL faktiskt :).. Huhuh..
Och söndag var väl sisodär .. Kunde inte hitta på så mycket på kvällen eftersom vi skulle vakna
7 nästa dag och åka i väg kl 8 och jobba blläääähh skit jobb helvete ..
Sen på måndag , ja de var väl igår :) Då hade vi oxå kul som satan :)
Japp och idag då kl 13.00 börja vi jobba .. vi var alla trötta och sega och massa skit orkade inte göra
något .. sen fick vi damp och Sa till dom att vi inte ska komma dit och jobba mer och stack bara från
jobbet .. få se om dom ringer oss på morgonen och frågar var vi är .. då ska ja fan se till och säga rakt ut
att jag aldrig ska komma dit mer och att dom kan ta bort mina timmar från arbetsschemat med arbetstiderna ..
Haha ..
Idag så är de planerat att jag och Saana ska ha kul :) menmen få se
Ska iaf o äta Pizza nu :D


Mänkki

//MinnaaPee




Kommentarer!
Postat av: M

haha,vadå ge lätt upp! ;P

Kommenterat - 2009-06-18 / 15:43:22  | URL - http://millabarsk.blogg.se/
Postat av: Bröllopsbloggen

ha en härlig midsommar



kram Therese

Kommenterat - 2009-06-18 / 15:51:18  | URL - http://brollopsbloggen.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: