mirror mirror on the wall tell me what im looking for ?

2009-06-08 / 22:33:05
Något känns tomt med vet inte vad ?
Men iallafall nu , kom hem ett tag från avslutningsmiddagen som vi hade på statshotellet
Go mat och efterrätt plus massa bilder oxå :) .
Sedan fick alla en "diplom"  och fick en grej oxå .
Så jag fick årets mode-expert och fick en mode tidning ? Men jag fattar inte :)
Kommer alltid till skolan hur sliten som helst , sminkar sällan och håret står upp ..
haha men whatever .
Minna fick årets blondin
saana fick årets lucia och ett ljus
Marianne fick årets blingbling och fick glitter
Hanna fick årets pendlare och fick en leksaks bil
osvosv..
Har blivit förtjust i en film och tänkte börja kolla på den
först kollade på den igår kväll , sen idag efter skolan sen tänkte jag börja kolla om den nu igen
men den är så jävla bra o den heter Twilight !
rekomenderar och kolla jag svär den är awesome !
Hur bra som helst , tycker jag iallafall :)
Men tänkte som sagt börja kolla på den nu för den tar 2 timmar , och måste  vakna tidigt imån
för måste jobba imån , så jag måste vara i torneå kl 8 . Huh hur kommer jag vaknaaaaaaaa ??
:O
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: