Hejhopp :)

2009-06-28 / 03:27:24
Tjoh .. Var bara tvungen och börja skriva nu mitt i natten för har inget annat och göra och kan inte sova :)
Haha sitter o lyssnar på Michael Jackson nu , de va ett bra tag sen ja lyssnat på honom .
Men iallafall .. Igår hade jag en rolig kväll , vi satt hemma hos Saana och alla var där .. Eller ja alla o alla
men många klasskamrater och jag o Saana och typ några från Saanas klass .
Japp men vi satt och hade roligt och jag har en rolig video på min telefon som ja ska ladda ner sen senare ..
Sen gick jag hem på natten och vaknade nästa dag kl 17.00.. Fan att hela dagen gick och jag bara låg och sov .
Hade varit mycket roligare och ligga på bakgården och sola .. Sen blev de molnigt på eftermiddagen .
Huh . och sen idag så cyklade jag till syrran (till tårneo ) Skönt och cykla och motionera på sig lite .
Sedan satt vi där ett tag och sen cykla vi till Shell och sen stack vi hem till moster men hon svarade inte i telefon
för hon hade däcka , men sen fick vi o banka på dörren så vakna hon och vi satt där i några timmar
o skrattade o allt skit , sen så körde Miia hem Pasi och Tiina och jag Cyklade tillbaka till marielund och sedan dess
har jag suttit här och ruttna o tror att ja går o lägger mig nu så ja inte sover bort morgondagen oxå , hoppas
de är bra väder då lägger ja mig på bakgården och solar :)

Sätter in videoklippet imån fast :)

Nattinatti

MInnaaPee
Kommentarer!
Postat av: L

I HELVETE HELLER! :D

Kommenterat - 2009-06-29 / 17:10:45  | URL - http://lindaia.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: