Gocart :)

2009-06-03 / 23:24:39

Japp fan va nice har kört gocart idag.. Jädrans kul , för de va ett bra tag sen jag körde sist ..

Skolan började lite senare än vanligt idag för hade "sovmorgon"
och sen kom jag till skolan , sen efter ett tag va de lunch och sen efter lunchen hade vi
engelska och de var bara betygssnack och som de ser ut nu får ja troligtvis G i engelska
eller Susanna sa att hon hade tänkt o ge de , men de klarar jag nog (ganska säker på de faktiskt)
sen slutade vi skolan och sen satt ja o Saana och chillade hos mig tills vi sen stack ti mattila
sen när vi kom därifrån färgade vi mitt hår och sen stack vi o körde gocart :)
efter de kom jag hem städade mitt rum lite plockade undan massa skit och såå ..
sen stack jag runt m-lund fanns inget annat o göra heller , sedan duscha jag och nu sitter jag här och tänker
naana snart :)


NattiNatti

MinnaPee.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: