Uppdaterar här lite nu ..

2009-08-12 / 23:53:39
Japp .. Nu sitter jag och skriver igen , andra gången för idag .
nu vill jag inget annat mer än att åka utomlands..
Det är redan torsdag imån , måste försöka fixa shuss till pappas fest som är i simo
skulle kunna åka med farsan dit men sen har jag ingen shuss hem och tänker då inte stanna DÄR <
över natten för de finns massa släktingar där och har direkt ingen lust o lyssna på alla :)
Sådääär .. Någon som vill ställa upp o shussa mig dit o hämta mig efter ett par timmar ? hhaha
Skojja bara .. De löser sig de är ju först på lördag så ..
Uch nästsista helgen kommer nu innan skolan börjar , skit oxå
kan inte sommarlovet vara LIIIIIIITE längre ? hehe
Nu har jag säkert bott hos moster i 3 veckor .. skönt o få vara någonstans på "semester"
Fast de bara är 2 km hem härifrån hahah .. skönt med lite (hermoloma) Ändå ..
nejnej nu låter de som att jag gnäller o skit . haha
Gud vilken mardröm jag drömde i natt ..Haha
jag drömde att:Jag körde bakom ok med moppen o då stoppa snuten mig ..och tänkte nu åker jag fast
för att moppen går för fort och är trimmad .. men de är ju bara och sätta choken på eller vad de heter att den får mer bensin typ .. Så ja skulle precis sätta på choken men jag hittade den inte (för den funkar sämre med choken och går mkt saktare ) .. sen ville snuten testa den och dom gjorde det .. sen åkte den aldeles för fort och jag fick böter 1500.. och sen
när jag fick moppen tbx så hade dom tagit min förgasare :S och mina brillor från hjälmen för man inte såg odentligt
för de fanns massa skrapmärken på dom .. helt sjuk dröm :D hade de varit på riktigt vet jag inte vad ja skulle ha gjort :D


 

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: