Oops

2009-08-30 / 11:23:00
Haha , det är typ 2 veckor sen jag skrev sist , men har inte haft tid , eller så har jag helt enkelt inte orkat skriva
Men men .. Som sagt .. Skolan började i måndags och de va skit jobbigt o stiga upp ska jag säga , eftersom
man har sovit så sent hela sommarlovet =) Men men .. De har varit en ganska chill skolvecka ändå eftersom
vi typ inte gjort något ens ..Haft lektioner men vi har typ bara snackat om vad vi ska göra under läsåret
och sen har vi fått sluta tidigare varje gång =) Helgen har gått skitfort .. Men whatever , haha jag har inte gjort
något på helgen bara tagit de lugnt o chilla ,förutom att i fredags var jag och nea hos marianne ett tag och kollade på bigbrother (finland)och sen var vi förbi min storebror och kollade vad han pyssla med sen kom vi till min moster och vi satt hos raili sen orkade jag inte börja cykla hem nåmera så jag stannade över här , men nea ville inte stanna så hon stack hem och  igår satt jag hela dagen med pyamas fram till kvällen när ja skulle lägga mig igen .. Men de va skönt , sen orkade jag inte sticka hem igår för va så lat och de
regna som fan så ja tänkte ähh jag stannar över här igen =)
idag tänkte jag faktiskt att jag går hem och kollar film och chillar igen då har man vilat tillräckligt och då är man
pigg imån när man drar till Skooool...
Bläh , jobbigt o vakna varje morgon klockan 7 så man hinner fixa håret lite grann och äta frulle och sen måste
man liksom börja cykla redan vid kvart i 8 ..
När jag gick på marielundskolan så var det ju bara och vakna 5 i åtta och dra på sig kläderna inte fixa håret eller ngt
och borsta tänderna och gå till skolan ..
Nu är de lite annan sak .. men men nu läsa dagens horoskop och sen gå o dricka en kopp kaffe

Tjingeling :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: